קמפיין חברתי


קמפיין חברתי :

קמפיין פרסום זהו פרסום שמטרתו היא אינה למכור או לשווק מוצר כלומר אין כוונה לרווח כספי אלא פרסום שמאחוריו עומד גוף ציבורי , ממשלתי או חברתי אחר שמטרתו היא להעביר ערכיות , חינוכיות והתנהגויות של תרומה לקהילה או לטובת אספקת מידע חיוני לציבור ולרוב קמפיין חברתי מציג בעיה כלשהי שהמודעות אליה נמוכה והמטרה היא להעלות את המודעות ולחשוף את הבעיה ולגרום לשינוי חברתי .

דוגמא:
בחרתי להציג כדוגמא את הקמפיין #לשון הרע לא מדבר אליי . הקמפיין החברתי הזה הוא קמפיין ללא מטרות רווח והמטרה שלו היא להעלות את המודעות לבעיה הזו שכולנו מכירים ואף חלק ממנה והיא המילים הפוגעות ומטרת הקמפיין היא לצאת נגד הבעיה ולשנות את המצב הקיים וזה בא לידי ביטוי בצמידים , כובעים , תיקים , כריות , מטריות , חולצות ועוד מגוון דברים שמציגים את הסלוגן של הקמפיין  ובנוסף מעלים את המודעות והחשיפה לכך באמצעות פרסום , מפורסמים שמעלים תמונות כאות הזדהות עם הקמפיין וכדומה .

קישור לאתר "לשון הרע לא מדבר אליי"
https://lashonhara.co.il/#db-modal-video-1
חזון : "לשון הרע לא מדבר אלי" הוא פרוייקט ללא מטרות רווח שנולד כחלק משאיפה לעודד מציאות חברתית טובה יותר בין החלקים בעם ישראל.
כולנו נופלים לעיתים בלשוננו, בעוד לדובר זה מרגיש כאילו סתם נזרקה עוד מילה לאוויר, המשמעות עלולה להיות הרסנית לאחר. מטרת הפרויקט היא לשמש תזכורת, כי לכולנו יש ערכים משותפים ורצון לחברה מחבקת ומאוחדת יותר. לכן אנחנו אומרים כאן: "לשון הרע לא מדבר אלי"








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה